Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Potírač zlořádu

26. 7. 2012 10:15
3-4% ha ha ha

V evropě se měmí peníze tak rychle, že lživost této téźe  nelze reálně dokázat. Pomůžeme si dolarem.

Roku 1971 se dala unze zlata koupit za 35$ o 40 let později tedy roku 2011 stžla tatáž unce zlata 1550$. Přičemž zásoby zlata stouply . Jinak řečeno relná hodnota dolaru za 40let klesla 43x.

Podobně se vyvíjí i ceny jiných komodit. Benzín galon stál v roce 1971 15centů dnes 4$

1 1
možnosti
R

romansebl.com

14. 8. 2012 12:24
Re: 3-4% ha ha ha

Polemizuji, že inflace je 3-4 % výše než tvrdí oficiální statistiky. Rok 1991 inflace 56,6 %, zajímalo by mne, kdo měl tehdy alespoň tak výnosnou investici, aby tuto inflaci svým výnosem pokryla. Takže souhlasím, pokud jste chtěl ukázat, že peníze se znehodnocují mnohem rychleji.

0 0
možnosti
LZ

generallz

26. 7. 2012 9:30
.

Murray Rothbard: Peníze v rukou státu.

Tam je řečeno vše.

0 0
možnosti
M

meda_beda

26. 7. 2012 12:24
Re: .

Asi si to budu muset přečíst, jen mě přijde ten název nějak zavádějící. Jakto že jsou peníze v rukou státu, když si je sám musí půjčovat od bank???

0 0
možnosti
DF

Dluhousek Fackujici

26. 7. 2012 3:13
celym zjedodusenim

jste vytvoril paradox

ta vase skutecna inflace je stejny nesmysl jako ona neskutecna. protoze sam jste uznal, ze u kazdeho inflace znamena neco jineho. tudiz to jestli vezmeme vas ukazatel nebo ukazatel banky, vse na jedno vyjde. na uplne jine zatizeni penezenky u kazdeho

jinak pokud se nekdo desi inflace, tak vlastne ma jen jednu moznost a tim je investice do realne ekonomiky cili do akcii. a trosku rozptylene aby v ni bylo vic sektoru. je to sice loterie ale na druhou stranu hodnota tech akcii bude v te ci one mire vzdy oprena a skutecnou ekonomiku

1 1
možnosti

FanoušŠ

26. 7. 2012 9:55
Re: celym zjedodusenim

Jasně, že opřeny o SKUTEČNOU ekonomiku. Kdybych před rokem nakoupil směs akcií dle PX Indexu za 500.000,- Kč, tak mám v letoším červnu (po odečtu i poplatků) cca 360.000,- !! Fakt není lepší chodit s 12.000 Kč jednou za měsíc do kasína?;-D

0 0
možnosti
M

mirahas

25. 7. 2012 19:59
Reklama

Téměř všechno pravda, ale beztak mám neodbytný pocit, že si děláte reklamu na svůj vlastní byznys.

Čeho jste to vlasně poradce?

0 0
možnosti
AT

Antek

25. 7. 2012 19:00
Inflace

Někde jsem četl,že inflace je podvod státu vůči občanovi-za hodinu práce si dnes můžu koupit toto,zítra už ne.Donekonečna nejde zvedat normy,ani ty přesčasy nejdou dělat pořád.Prakticky jsem nucený dělat např.na chleba čím dál větší část směny...

1 1
možnosti
VC

Ahenobarbus

25. 7. 2012 18:01
Pěkný článek

Nedávno jsem četl knihu Šichtařové a Pikory. Mají dar vysvětlit laikům podstatu věcí. Vy též. Pište. Díky.

2 1
možnosti
R

romansebl.com

14. 8. 2012 12:27
Re: Pěkný článek

Děkuji za milé přirovnání.

0 0
možnosti
PK

repanak

25. 7. 2012 16:44
Před časem jsem laicky vyjádřil

podobný názor o míře inflace z ČSÚ a ve skutečnosti. I když Stará kára je jistě vzdělaný člověk, tak mě utřel - výpočet je definován tak a tak a taky se tak provádí. Jsem sice netypický "senior", který své peníze utratí především za "žrádlo", bydlení a zdraví - ale mé náklady v potravinách tak narostly, že jsem byl sám překvapen. 10, taky 20 i více procent. Samozřejmě nekupuji auto či byt, kde mohl být jiný trend.

5 1
možnosti
PK

repanak

25. 7. 2012 16:46
Re: Před časem jsem laicky vyjádřil

Samozřejmě karma

1 1
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2200x
"Vystupuji proti tradičnímu finančnímu poradenství. V oblasti osobních investic a financí nabízím odlišně fungující konzultační službu." Více na soukromém webu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky