Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R53o18m38a66n 29Š79e82b66l

12. 3. 2013 14:50

Vážená paní Crhová, Váš dotaz na mne jsem zaregistroval až dnes. Pokud je Váš dotaz stále aktuální spojte se se mnou prosím po emailu: info@romansebl.com, pokusím se Vám vše zodpovědět, abyste měla dostatek informací pro své rozhodnutí.

0 0
možnosti
JC

J27a90n84a 56C45r23h93o52v81á

12. 3. 2013 17:14

Děkuji, můj email je crhovajana@centrum.cz

0 0
možnosti
JC

Dobrý den, ráda bych znala Váš názor. Chci prodat  byt /mám již kupce/ 2plus1 za rovný milion. Dočetla jsem se, že když vložím 1 milion na termínovaný vklad u družst. záložny, mám za dva roky zisk téměř 75 tisíc /spořitelní družstvo ANO/. Výhodnější by bylo byt pronajímat, ale s nájemníky bývají problémy, zisk z nájmu bych musela zdanit a o byt je pochopitelně nutno se starat, ale co když půjde hodnota bytů do budoucnosti znovu nahoru? Já se obávám, že moc ne. Jak to vidíte? Doporučujete pronájem, nebo prodej a následnou investici peněz na zmíněný termínovaný vklad? Nebo máte jiný tip? Děkuji.

0 0
možnosti
ZK

Z69d60e13n84a 30K21o33č57í

9. 3. 2013 13:49

Za utržené peníze si předplaťe penzion pro seniory a nečekejte, že se o vás někdo na stáří postará. !!

0 0
možnosti
KM

Souhlasím, také dávám přednost investicím, na které si mohu sáhnout...už delší dobu přemýšlím o koupi bytu za účelem pronájmu, ALE  nové, nebo kvalitní cihlové byty ve starších zástavbách jsou často neúměrně předražené, panelák nechci ani zadarmo a děsí mě možné problémy s nájemníky, ze zkušeností známých o tom něco vím. Atraktivní nemovitosti na "dobré adrese" jsou pro mě fin. nedostupné, přemýšlím o pozemcích....?

0 0
možnosti
Foto

R56o61m36a69n 24Š77e97b95l

26. 2. 2013 12:06

Pokud se Vám zdají stále předražené, vyčkejte si na okamžik, kdy předražené nebudou. Vzhledem k ekonomickému prostřední a možnému vývoji se můžeme dočkat masivního zabavování nemovitostí, které nebudou lidé schopni splácet a banky se jich poté budou zbavovat pod cenou (nechtějí držet nemovitosti ale dlužní úpisy). Dejte na svůj pocit, a když se Vám zdají předražené, hledejte nepředražené možnosti nebo vyčkejte. S pozemky zkušenost nemám, bál bych se toho jak se o nich veřejně mluví, že jsou teď zaručenou záležitostí.

0 0
možnosti
MP

Škoda, že váš text je jen součástí sebeprezentace, která - ač to tak nemá vypadat - vede zase jen k toku peněz do vaší kapsy. :-(

0 3
možnosti
Foto

R26o88m76a67n 50Š41e98b20l

20. 2. 2013 13:40

Pokud zmiňujete mou konzultační činnost, pak mne samozřejmě můžete považovat za jednu možnou alternativu, s kým lze na téma osobních investic hovořit. Nejsem však jedinou existující možností. Do jakých kapes co plyne, je vhodné probrat například s těmi, kteří se mnou svou zkušenost již mají. Na závěr mi dovolte poděkovat za Váš komentář ke článku.

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2200x
"Vystupuji proti tradičnímu finančnímu poradenství. V oblasti osobních investic a financí nabízím odlišně fungující konzultační službu." Více na soukromém webu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky