Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

remdich

26. 9. 2012 17:00
hm

Jak to napsal lépe? Ale o tom, co autor zdůrazňuje se nikde nepíše. Hlavně že se to nazve pilířem a to samo o sobě zní honosně a inovátorsky. A zřejmě značná část ovcí to nechápe, co autor napsal a pořád to Kalouskovi a celé vládě žerou. Je mi z toho blivno.

4 0
možnosti
P

pydloun23

26. 9. 2012 18:15
Re: hm

Ovce čekají co bude, co stát "dá". Ale on nic nedá, on si nejdřív vezme. Jedno zda za Kalouska nebo Sobotky. Neovce mají svůj druhý pilíř už dávno. Každý můžete mít pilíř. Místo krabičky cigaret a lahve rumu každý den strčit peníze do krabičky (když nemáte tu vůli nechat si dotčenou částku na účtu), no ono to za rok pár desítek tisíc udělá. Je jen na Vás co s tím.;-D I relativně malé peníze mohou generovat v běhu času slušný výnos-

0 0
možnosti
SL

strycek-Joe Ltd.

26. 9. 2012 16:45
Darebáky, kteří chtějí rozkrást důchodovou daň

je nutno jmenovitě označit a postavit před soud !!

2 0
možnosti
A

Alergik_new

26. 9. 2012 17:18
Re: Darebáky, kteří chtějí rozkrást důchodovou daň

Důchodová daň neexistuje. Takže není co ukrást.;-D

0 0
možnosti
IP

vyfič

26. 9. 2012 16:38
Finančním poradenstvím se zabývám už 13 let

ale důchodovou reformu rozhodně podporovat nebudu, naopak od ní budu klienty zrazovat. Kdo chce vyhodit peníze z kapsy, nechť je vyhodí přímo na ulici a nechá ležet.

7 0
možnosti
JS

jan_bivoj

26. 9. 2012 16:57
Re: Finančním poradenstvím se zabývám už 13 let

No jo, provize za II. pilíř bude menší než za IŽP, že...

0 0
možnosti
TJ

vioš

26. 9. 2012 16:37
souhlas

Já hlavně nevěřím časové délce spoření. Takových 40 let spoření od teď až do odchodu do důchodu v roce 2052 je rizikově strašně dlouhá doba, za kterou se semele ledasco. Tam je tolik netušených možností jak o peníze přijít ... V současném stavu společnosti a finančního trhu bych takové revoluční věci nezaváděl. My na to mentálně snad ani nemáme.

1 0
možnosti
A

Alergik_new

26. 9. 2012 17:19
Re: souhlas

Je to revoluční myšlenka fungující v některých zemích i deset let ;-D

0 0
možnosti
DH

hadassa

26. 9. 2012 15:56
Nikdy jsem nepochybovala, že to tak je...

...té partě, která to vymyslela, se nedá věřit ani pozdrav. Snad si lidé uvědomí, že nepotřebují experty, aby to prokoukli, ale normální zdravý selský rozum. Dík za váš příspěvek R^

8 0
možnosti
PSJDČ

pouze svazák je dobrý člověk

26. 9. 2012 16:20
Re: Nikdy jsem nepochybovala, že to tak je...

V arabském světě by po právu za takovýto nápad přišli aktéři o hlavičky.

0 0
možnosti
JA

pefben2

26. 9. 2012 15:00
Promiňte

ale je to demagogie bez faktů a argumentů. (Ne, že bych fondům věřil, ale je to přece dobrovolné!)

RvRvRv

1 0
možnosti

Roman Šebl

26. 9. 2012 15:05
Re: Promiňte

Rád odpovím na váš komentář. Většího argumentu než je osobní zkušenost jednoho čtenáře neexistuje, pan Fibich napsal (zkráceno):

Jsem již hodně starý. Měl jsem v mládí také možnost uzavřít s ČS pojišťovnou spoření na důchod, což jsem neučinil. Kdybych spořil, dnes bych pobíral k důchodu cca 100 Kč, kdoví jestli vůbec. Od naspořené částky ceny vzrostly rohlíkovým kurzem 10x. Spořil bych kvalitní měnu a dostával inflační.

Moji rodiče i prarodiče také spořili na důchod už za první republiky a dostali bzuum nedalo to ani na kop do zadku. Praxí ověřená skutečnost je ta, že spoření na důchod u finančních institucí je blbost.

Propagací spoření jde jen o zajištění zisku finančním institucím, střádalům bych doporučil psychiatra. Naspořit na stáří lze jen nákupem věcí těžko podléhajícím inflaci na př. realit.

zdroj: http://blog2.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A120815_282370_blogidnes

4 0
možnosti
JS

jan_bivoj

26. 9. 2012 14:15
Fascinuje mne, jak ignorujete přínosy nového systému

V současném režimu to, co odvedete a nestihnete vybrat (protože umřete), "padá pod stůl".

To, co naspoříte ve II. pilíři, může Vaše rodina zdědit.

1 0
možnosti
J

jendazmoravy

26. 9. 2012 14:23
Máte tam logickou chybu

V současném režimu neexistuje porovnávání mezi tím, co jste za život zaplatil na daních, a co dostanete. To si sice můžete soukromě počítat, ale je to k ničemu. Současný systém je tvrdě solidární s těmmi chudšími a dlouhověkými. To je fakt.

Pokud chcete vedle toho ještě spořit, prosím, je to od Vás prozíravé. Ale proč by kvůli Vaší vůli spořit měla utrpět celospolečenská solidarita?

1 0
možnosti
VH

Vosí hnízdo

26. 9. 2012 13:57
Nevím, co si pořád stěžujete

Je to dobrovolné, takže kdo dobrovolně vstoupí, již nevystoupí. Naučte se nést zodpovědnost za svá rozhodnutí, i ta finanční. :-P

2 0
možnosti
O

odsjezlo

26. 9. 2012 12:59
Je to tak. Penzijní společnosti nebudou mít ani povinnost

garantovat kladnou nulu v zhodnocování příspěvků, účet může účastníkovi poklesnout. Navíc pokud přijde hyperinflace, koupí si za naspořený důchod akorát tak chleba. Nejlepší investicí na důchod je vlastní nemovitost !! Nejlépe energeticky nezávislá. Kdo jí má, ten už je za vodou a i s minimálním důchodem mu vždy nějaká koruna na jídlo zůstane. ;-)

4 0
možnosti

Hoča

26. 9. 2012 13:59
Re: Je to tak. Penzijní společnosti nebudou mít ani povinnost

Za těch 16 let co mám penzijní si nemohu stěžovat.Každému doporučuji.

0 0
možnosti
A

AAA3

26. 9. 2012 12:52
desítky let budete posílat prodejci aut vaši hotovost

...a on vám za ty

desítky let vydá auto. Průšvih ale je, že nevíte, zda půjde o Felicii

nebo BMW - popřípadě, zda to vůbec na nějaké auto vyjde.

No, zato v prubeznem systemu budete rad pokud dostanete alespon kolobezku ;-D

4 0
možnosti
O

odsjezlo

26. 9. 2012 13:01
Re: desítky let budete posílat prodejci aut vaši hotovost

ani náhodou, minimálně 28% z hrubé mzdy z průběžného systému dostane :-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2200x
"Vystupuji proti tradičnímu finančnímu poradenství. V oblasti osobních investic a financí nabízím odlišně fungující konzultační službu." Více na soukromém webu.

Seznam rubrik

Oblíbené stránky